Shoppen met Lida - Reisverslag uit Fermo, Italië van OpwegmetRobenLida - WaarBenJij.nu Shoppen met Lida - Reisverslag uit Fermo, Italië van OpwegmetRobenLida - WaarBenJij.nu

Shoppen met Lida

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2018 | Italië, Fermo

Italië is bij uitstek het land van de mode. Dat is mijn echtgenote niet ontgaan. Daarvoor rijd ik haar naar ieder stopping center hier in de omgeving en ook lokale markten staan bij haar hoog genoteerd. Dit is meestal in de ochtend, hier een verslag van een willekeurige ochtend; na het parkeren loop ik met lege handen achter haar aan. Na circa 10 minuten heb ik het eerste tasje in m’n handen en vervolgens gaat het snel. Paar schoenen hier, jurkje daar. Tussendoor nog even snel een kopje koffie op een terrasje en dan weer los, paraplu en nog een paar schoenen. Ik heb inmiddels behoorlijk last van m’n rug maar tijd om te ontspannen is er even niet want ik moet een passpiegel aangeven. Het is 1 uur, de markt wordt opgeruimd en de winkels gaan dicht, siësta, de mooiste tijd voor mij, rust. Ondertussen breek ik mijn hoofd over hoe dit alles in de auto past voor de terugreis. Duurt nog even en er zal nog wel wat bijkomen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Fermo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2018

Shoppen met Lida

17 Juni 2018

La Marche (de Marken)

13 Juni 2018

Dag Oostenrijk, hallo Italië

12 Juni 2018

Gross Glockner

11 Juni 2018

De eerste dagen

Actief sinds 11 Juni 2018
Verslag gelezen: 993
Totaal aantal bezoekers 3354

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: